10:49 - Dünya tasarımının ve poster sanatının arkasında bir Türk: Utkan Dora Öncül
23:54 - Nur Sürer’den 35 yıl sonra aynı kare
21:38 - Berrin Ak’tan Tersane İstanbul’da özel çay saati daveti
20:21 - İstanbullu Gayrimenkul ile Uygun Fiyatlı Arsa Yatırımları: Şükrü Altay’ın Sektörel Öngörüleri
15:15 - Yılın son düeti Yıldız Tilbe ve Çılgın Sedat’tan geldi
11:50 - Tanfer Sağlık Grubu, 42. geleneksel yeni yıl daveti Levent’te gerçekleşti
00:17 - “Gerek yok” ile sessizliğini bozan NİDA ŞAN müzik listelerini alt üst edecek..
10:53 - Yağmur Tanyıldız’a “Yılın En Dikkat Çeken Haber Yazarı” ödülü
15:45 - Saide Guliyeva, uluslararası müzik arenasında parlıyor
Oyunculuğu, zarifliğiyle herkesin beğenisini toplayan biri Belçim Bilgin..
Oyunculuğu, zarifliğiyle herkesin beğenisini toplayan biri Belçim Bilgin… Bilgin, yaşadığımız bu süreci sürreal bir biçimde anlatmak üzere yola çıkarken, içinde bulunduğu duyguları, hayallerini bu hafta ALEM dergisi Genel Yayın Yönetmeni Gözde Yörükoğlu Ersu’ya anlattı.
Belçim Bilgin gerçekleştirdiğimiz çekim ile ilgili “Tarihi zamanlardan geçerken alışık olduğumuz bir çekimin ötesine gitmek istedim. Tabii bu çekimi birlikte yaptığım çok sevdiğim oyun arkadaşım ve aynı zamanda iş ortağım, yönetmen ve yapımcı Mowrez’ciğimin varlığı da çok önemliydi. Öznesi Belçim olmasın istedik bu hikayenin öznesi insan olsun” dedi.
Pandemi döneminden sonra nasıl bir değişim geçirdiğimizi sorduğumuzda Bilgin “Nerden başlasam değişimin yörüngesini anlatmaya… Artık ciddi ciddi tehdit altında olduğumuz iklim krizinin eşiğindeyken hepimizin evlere sığınması ile kendini yenilemeye başlayan doğadan mı, ne yaşadığımızı anlamaya çalışan ruhlarımızdan mı çok yönlü bir değişim… Ben en başından beri bir metamorfoz olarak, kelebeğin dönüşümü olarak gördüm yaşadığımız süreci. Hala da dönüşüm hızla devam ediyor. Değişim şarttır, önlenilemezdir, geliştiricidir eğer yönü pozitife giderse bizimki ütopyaların gerçekliğine inanan, optimist bir değişim masalı…” diyerek duygularını anlattı.
“RODİN’in benimle kalmayacağı belli oldu.”
Başarılı oyuncu “Karantina dönemi başladıktan üç hafta sonra Rodin’in benimle kalmayacağı belli oldu. Çünkü köyde kuzenleriyle birlikte güvenli olduğunu bildiğim koşullarda benden uzaktaydı. Rodin’imin yanımda olmadığı garip günlerde Mowrez’i aradım ve dedim ki, tatlı hayal arkadaşım karantinayı acaba gelip benimle mi geçirseniz bu garip zaman belki üretmekle bizi daha güven duyduğumuz yerlere getirir. Bunun üzerine Mowrez ve Baktash ile durmadan hayal ürettik.” dedi.
“3 öğün yemek yemesek de olabileceğini, mutlu olmak için paraya ihtiyaç olmadığını…”
Bu süreçte Belçim Bilgin “Bambaşka dünyalar olabileceğini, üç öğün yemek yemesek de olabileceğini, mutlu olmak için paraya ihtiyaç olmadığını, kalbimizle vicdanımızla ne kadar barışırsak o kadar mutlu olabileceğimizi anladık her birimiz. O yüzden tüm süreci bir kelebek gibi hissettim sanki bir kozaya girdik ve oradan umarım ki uçarak çıkacaktık. Hepimiz kendi ördüğümüz dünyalara, kendi kozalarımıza girdik orası bizim evimiz oldu sonra oradan uçamayacağımızı anladık ve bir şekilde kendimizi ve çevremizi iyice algıladık, hiç bu kadar aynı anda ve birlikte durmamıştık daha önce düşünsene. Kendimizi yeniden tanıma, tanımlama fırsatı bulduk. Aslında bu sürecin bir kazanımı, bizlere her şeyi sorgulatması. Hiç kendimize sormadığımız soruları sorduk.” diyerek ne gibi duygulardan geçtiğini anlattı.
” Ne kadar samimiyiz kendimize, ona uyanmak lazım.”
Oyuncu sosyal medyada yaratılan kimliklerin bizi yönetmeye başladığını anlatırken “Bilmiyorum ne kadar farkındayız ama sosyal medyada yarattığımız personalar bir şekilde bizi yönetmeye başlıyor. Biz aslında Instagram ve Twitter’da sevincimizi, üzüntümüzü bir şekilde fotoğraflara dönüştürüp aktarıyoruz. Aktarmak çok güzel ama ne kadar samimiyiz kendimize, ona uyanmak lazım” dedi.
BEYAZ HABER AJANSI (BHA)
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.